US ochutnávka #01: Dr. Pepper & Fanta

Všechny vás zdravím o dalšího článku a taky u nové rubriky, kde se vám pokusím vylíčit moje zkušenosti a zážitky z ochutnávek amerických věcí. Protože se přecijen cítím býti blíže New Yorku, když si na nich pochutnávám (nebo někdy naopak?) Dneska se podíváme na dva nápoje. Dobroty bych rád probral třeba na videu, ale musím ještě pořešit pozadí, u stolu točit nemůžu kvůli oknu, nic byste neviděli. No, bez dlouhého okecávání, jdeme na to. 

01) Dr. Pepper - Cherry Vanilla

Pro mnohé z vás asi nebude tahle značka úplně neznámá, je docela vyhlášená a má dlouhou tradici, takže jsem jí nemohl opomenout. Upřímně, třešně nepatří mezi moje nejvíce oblíbené příchuti, ale můžete nakupovat jen to, co dovozce nebo obchod nabízí. Jednoho Dr. Peppera jsem chtěl, tak jsem ho do virtuálního košíku hodil. Nevím, jak moc dobře znáte jeho typickou chuť, ale tady konkrétně jsem nabyl dojmu třešňové Coca Coly bez určitých přísad a s vanilkovým cukrem. Chutnal mi, ale nic zvláštního jsem na něm neshledal, ovšem kvalita zaručena. To že je americké pití většinou sladké jak cecek už beru jako takovou samozřejmost. Vybrat si lze z mnoha příchutí, tato je poměrně nová, takže hurá do ní, kdo jí ještě nezná. Třešně a vanilka se k sobě skvěle hodí!

Odkaz na nápoj na Candy Store.

02) Fanta - Mango

V Česku se samozřejmě potkáváme s Fantami, ale nikdy mi příliš nechutnaly a musím rozhodně napsat, že se jedná o případ, kdy zboží, které najdete i v Česku je jen chabou náhražkou a originálu se v žádném případě nevyrovná, včetně té nejznámější - pomerančové, proto piji jen Fantu americkou. A v tomto případě jsem zašel trochu dál. Pojímala chuť dělat skopičiny, takže jsem se s vervou vrhl na trochu netradiční příchuť a sice – mango. A byl jsem tak nadšený až mi bylo líto, že už jsem jí dopil. Tahle Fanta se tak asi stala mojí nejoblíbenější. Já vím, historie Fanty je košatá a není tak úplně americká, ale tato byla z USA dovezena. (Musíš si hlídat zemi původu, můžeš získat Fantu třeba z Itálie nebo Německa - i ty ale stojí za ochutnání).

Obchodě jí najdeš tady.

Já doufám, že vám článek přinesl aspoň třeba trochu inspiraci, pokud ano, budu rád, když mi zanecháte komentář, můžete taktéž odebírat, aby vám neušla žádná dalších ochutnávka a sdílení mě strašně moc potěší, Mějte se príma.

0 komentářů:

Okomentovat